Customer Service Bouwschadeherstel
Bouwschadeherstel heeft haar dienstverlening uitgebreid met een afdeling Customer Service. Speciaal voor onze bouwbedrijven welke actief zijn in de woningbouw, hebben wij deze afdeling opgezet. De medewerkers van de afdeling Customer Service zitten op dezelfde afdeling als de medewerkers van de planning. Hierdoor kunnen wij snel en accuraat afspraken managen. De medewerkers van Bouwschadeherstel staan in directe verbinding met de afdeling Customer Service. Zij worden onder andere door deze dienst aangestuurd. Dit om vervolgens het opleverproject vlot te laten verlopen.
Wilt u misschien meer weten over de customer service? Neem dan gerust contact met ons op!
Onze afdeling Customer Service Bouwschadeherstel
De afdeling service van bouwschade herstel biedt verschillende diensten aan. Denk hierbij bijvoorbeeld aan;
- Afspraken maken met bewoners voor onze dienstverlening.
- Desgewenst het afspraken maken voor derde en de eventuele aansturing hiervan.
- Complete oplevering diensten voor opleveringen coördineren.
- Administratie per woning bijhouden.
- Oplevering documentatie verzorgen.
- Foto reportages verzorgen bij opleveringen.
- Digitale handtekeningen service
Wie is Bouwschadeherstel?
Bouwschadeherstel is verreweg de meest gespecialiseerde onderneming waarbij het gaat om oplever management. Maar uiteraard ook het herstellen van alle voorkomende lak(schades). Schade aan bijvoorbeeld deuren, kozijnen, relingen, gevelbeplating en overige gecoate materialen. Wij zijn een innovatieve onderneming op het gebied van schadeherstel in de bouw. Daarnaast zij wij actief in heel Nederland en België. Bouwschadeherstel herstelt op innovatieve wijze uiteenlopende projecten. Voor zowel klanten in de bouw als bouwgerelateerde bedrijven. Maar ook bijvoorbeeld de scheepsbouw. Tot slot bouwen wij met ruim 20 medewerkers aan de ruimtelijke contouren van morgen.
Bent u benieuwd wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem contact met ons op of stuur een mail naar info@bouwschadeherstel.nl